top of page

Perfume Mania!

Ακολουθεί post αφιερωμένο στα αρώματα που έχουν κατακτήσει την καρδιά μου. Πρόκειται για την δική μου αντικειμενική ματιά στα αρώματα που έχω δοκιμάσει πάνω μου και τα βαθμολογώ όσον αφορά τη διάρκεια, την ένταση και τη συσκευασία.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:

J'adore (eau de parfum) Dior:

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3/10

ΕΝΤΑΣΗ: 2/10

ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ: 10/10

Δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά είμαι αυστηρός κριτής. Το συγκεκριμένο άρωμα μου δίνει μια αίσθηση ελαφρώς καλοκαιρινή αλλά δυστυχώς σε εμένα δεν το αισθάνομαι ιδιαίτερα έντονο παρόλο που αγαπώ το minimal μπουκάλι του.

Daisy (eau de parfum) Marc Jacobs.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 10/10 (ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ)

ΕΝΤΑΣΗ: 8/10

ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ: 6/10

Ό,τι και να λέμε, όσες νέες κυκλοφορίες αρωμάτων και να έρθουν για μένα η Daisy είναι βασίλισσα. Είναι από τα λίγα αρώματα που έχω δοκιμάσει που διαρκούν όλη μέρα και σου δίνουν μια μυρωδιά φρεσκάδας χωρίς να σε ζαλίζουν. Love you Daisy!

Sense (eau de toilette spray) Seventeen.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6/10

ΕΝΤΑΣΗ: 5/10

ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ: 7/10

Μικρούλι και πρακτικό,βολεύει πάρα πολύ να το έχεις μαζί σου σε ταξίδια γιατί χωράει άνετα στη τσάντα σου, έχει μια έντονη μυρωδιά όμως κάθε τόσο πρέπει να ξανά ψεκάζεσαι για να μυρίζει όλη μέρα.

L'ange noir (eau de parfum) Givenchy.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 9/10

ΕΝΤΑΣΗ: 7/10

ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ: 5/10

Μπορεί εκ πρώτης όψεως να μην σε τρελαίνει, αλλά πραγματικά είναι από τα πιο σταθερά αρώματα ever. Έχει μια πουδρένια μυρωδιά και προσωπικά μου αρέσει περισσότερο για τον χειμώνα που προτιμώ να αρωματίζομαι με κάτι έντονο.

Black Orchid (eau de parfum) Tom Ford.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 10/10

ΕΝΤΑΣΗ: 10/10

ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ: 4/10

Ω ναι! Πάρα το πολύ μίνιμαλ μπουκαλάκι του το συγκεκριμένο άρωμα είναι το πιο έντονο που έχω δοκιμάσει. Μυρίζει για ώρες και μάλιστα αν ψεκαστεί σε ρούχα,υφάσματα κτλπ. έχει ακόμα μεγαλύτερη διάρκεια. Αν όμως είσαι φαν των πιο "γλυκών" μυρωδιών ίσως σου φανεί βαρύ το συγκεκριμένο.

Featured Posts
Ελέγξτε πάλι σύντομα
Μείνετε συντονισμένοι...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Δεν υπάρχουν ακόμη ετικέτες.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page