top of page

Που χάθηκες εσύ; (The comeback)

Hello people,

Αρχικά σας χαιρετώ (από μακριά) και εύχομαι να είστε όλοι και όλες καλά. Να μένετε σπίτι σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών και να προσέχετε τους εαυτούς σας και τους συνανθρώπους σας.

Κατά δεύτερον, θα εξηγήσω γιατί και πως έχω "εξαφανιστεί". Όχι ότι αφορά κανέναν, αλλά το σωστό το "comeback" πρέπει να συνοδεύεται με μερικές εξηγήσεις τουλάχιστον.

Εγώ, από τον Αύγουστο του 2019 μετακόμισα στο Άμστερνταμ για να κάνω μεταπτυχιακό στην ανθρωπολογία. Μέσα λοιπόν σε αυτήν την αλλαγή, ένιωθα την ανάγκη να βρω τα "πατήματα" μου. Μην έχοντας ζήσει ποτέ ξανά μόνη μου και μην έχοντας ουσιαστικά "ενηλικιωθεί" με αυτόν τον τρόπο, ένιωθα συχνά αποσυντονισμένη κι ίσως overwhelmed από τον όγκο των πραγμάτων που έπρεπε να συντονίσω, από το ότι έπρεπε να είμαι συνεπής στις απαιτήσεις του πανεπιστημίου μέχρι το να μπορέσω να παρέχω εγώ για τον εαυτό μου. Νομίζω αυτό, δε είναι το πιο απαιτητικό. Το να "σε προσέχεις". Σε όλα τα επίπεδα, ψυχικά, σωματικά, να τρέφεσαι σωστά, να έχεις έναν καθαρό και οργανωμένο χώρο, να σε βάζεις σε πρόγραμμα.

Θα μου πεις, και που κολλάει αυτό με την εξαφάνιση σου κοπελιά; Κολλάει στο γεγονός ότι τον ελεύθερο χρόνο που μπορεί να είχα προτιμούσα να το διαθέσω στο να δω μια ταινία ή να μαγειρέψω κάτι που μου αρέσει, "παρά να κάτσω άλλη μια ώρα στον υπολογιστή".

Κι εδώ, ερχόμαστε στο σήμερα. Επέστρεψα από το Άμστερνταμ την Κυριακή κι έκτοτε είμαι σε καραντίνα όπως η πλειοψηφία του πληθυσμού. Τώρα λοιπόν, η "άλλη μια ώρα στον υπολογιστή" μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο επικοινωνίας με τους φίλους μας που δεν μπορούμε να συναντήσουμε από κοντά. Μπορεί να αξιοποιηθεί ως εργαλείο δουλείας και διασκέδασης, αρκεί να μάθεις να αξιοποιείς σωστά τον διαθέσιμο χρόνο σε αυτό.

Η κατακλείδα σε όλο αυτό το μακροσκελές κείμενο είναι η εξής: "μάθε να αξιοποιείς τον χρόνο και τα εργαλεία που έχεις, με τρόπο ώστε να μην εξαφανίζεται η δημιουργικότητα σου". Κι αν χρειάζεται να αλλάξεις πράγματα προκείμενου να βρεις αυτό που σου ταιριάζει, καιρός είναι να το δοκιμάσεις.

Αυτά από εμένα για την ώρα αγαπημένοι μου, αποφάσισα να επανέλθω με αυτό το post και σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλα!

Love,

Athena


Featured Posts
Ελέγξτε πάλι σύντομα
Μείνετε συντονισμένοι...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Δεν υπάρχουν ακόμη ετικέτες.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page