top of page

Το χρωματιστό παντελόνι & πως να το συνδυάσεις.

Hey darlings, σας έχω νέο αφιέρωμα σε ένα κομμάτι που αρέσει σε όλους, είναι stylish και φοριέται με όλα!

Το δικό μου είναι πράσινο-σκόυρο (κυπαρισσί) και το έχω συνδυάσει με μπεζ πουκάμισο καρό, μπεζ μποτάκια και πράσινο τσαντάκι.

Και για πανωφόρι, μαύρο μπουφάν δερμάτινο που μπορεί να φορεθεί όλες τις ώρες!

Στο συγκεκριμένο outfit δεν έχω βάλει πολλά αξεσουάρ για να μην το επιβαρύνω,λόγω των ήδη έντονων χρωμάτων στα ρούχα! Το παν είναι η ισορροπία!

Πείτε μου την γνώμη σας!

With love

Αθηνά

Credits

Trousers& Shirt (ZARA)

Jacket (Sugarfree)

Ankle Boots (Tally Weijl)

Bag (Accessorize)

Rings (Facadoro)

Earings (Personal Collection)

Styling by Christina & Georgia Badoyianni

Photographer (Christina Badoyianni)

Featured Posts
Ελέγξτε πάλι σύντομα
Μείνετε συντονισμένοι...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Δεν υπάρχουν ακόμη ετικέτες.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page